loading...

topled.ir

topled.ir

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آزمون PTE كه همان Pearson Test of English Academic است توسط سازمان PEARSON ساختار يافته است .
گواهينامه PTE براي ادامه تحصيل در كشورهايي مثل استراليا ، امريكا و كانادا و بسياري از كشورهاي ديگرمورد پذيرش مي باشد كه در حال حاضر ايران اين آزمون را برگزار نمي كند و جهت شركت در اين آزمون بايد به كشورهاي همسايه تركيه، آذربايجان، امارات سفر كرد. محبوبيت و درخواست هاي اين آزمون به طور چشمگيري رو به افزايش است.

ثبت نام pte

آزمون pte

كابل شبكه بلدن

آزمون PTE هم مثل IELTS از سه نوع آكادميك و جنرال و Yong Learners كودكان و نوجوانان تشكيل شده است كه براي مهاجرت تحصيلي بيشتر نوع اكادميك آن مورد قبول دانشگاه ها مي باشد .
نكته حائز اهميتي كه وجود دارد اين است كه آزمون PTE در بيش از 50 كشور دنيا برگزار مي شود.

بازدید : 209
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ثبت نام آزمون PTE

براي ثبت نام در آزمون PTE نياز به حساب هاي بين المللي داريد . پرداخت ثبت نام آزمون PTE با درگاه هاي مستر كارت و ويزا كارت امكان پذير مي باشد .كارشناسان ما با سالها تجربه در زمينه پرداخت هاي ارزي ثبت نام آزمون شما را در كمترين زمان ممكن انجام خواهند داد .

ثبت نام آزمون TOEFL iBT

تافل iBT يكي از چند آزمون بين المللي زبان انگليسي است كه افرادزيادي از سراسر دنيا هر ساله در آن شركت مي كنند. بيش از ۹۰۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشي مختلف در دنيا مدرك تافل را معتبر مي دانند .شما مي توانيد پرداخت ارزي ثبت نام آزمون خود را به ما بسپاريد

ثبت نام آزمون IELTS

آزمون IELTS به غير از مراكز برگزاري آزمون در ايران در كشورهاي همسايه از جمله تركيه امارات و گرجستان هم برگزار مي شود . شما مي توانيد از طريق درگاه هاي بانكي بين المللي در اين آزمون ثبت نام كنيد و براي انجام آزمون به كشورهاي ذكر شده سفر كنيد .

كابل شبكه

بازدید : 188
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

استانبول بزرگترين شهر كشور همسايه تركيه است كه از نظر اقتصادي قطب بزرگي در اين كشور به حساب مي آيد. اين شهر در سال 2010 به عنوان پايتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول يكي از پر مخاطب ترين تورها در كشور مي باشد و همچنين استانبول سومين رتبه گردشگري را نيز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است.
اين شهر زيبا براي مسافرين تور استانبول داراي دو بافت معماري مي باشد زيرا نيمي از آن در قاره آسيا و نيم ديگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور كه معلوم است بافت قسمت آسيايي آن بافت كهن و قديمي مي باشد و بافت شهري قسمت اروپايي آن بسيار جديدتر و بروزتر مي باشد.
دليل استفاده از تور استانبول و يا تور تركيه در كشور ما اكثرا خريد و واردات پوشاك به كشور مي باشد زيرا يكي از صنعت هاي مهم در اين شهر توليد پوشاك مي باشد.
شهر استانبول نيز همانند تمامي شهر هاي ديگر داراي هتل هاي 3 ستاره تا 5 ستاره مي باشد، به عنوان يك مرجع گردشگري به شما پيشنهاد مي شود از هتل هاي 4 ستاره و بالاتر اين شهر براي سفر استفاده نماييد زيرا اكثر هتل هاي ارزان استانبول داراي كيفيت خوب و مطلوبي نمي باشند و مناسب خانواده هاي ايراني نمي باشند.
استانبول يكي از بزرگترين مراكز گردشگري تركيه به حساب مي آيد و هر ساله عده زيادي از گردشگران تور استانبول از آن بازديد به عمل مي آورند. تنوع در اماكن تفريحي، جاذبه گردشگري، آثار ديدني، وجود مساجد متعدد و سواحل نيلگون و زيبا، سبب شده كه هر كسي با هر سليقه اي شهر استانبول را به عنوان يكي از گزينه هاي سفر در نظر بگيرد. جالب است بدانيد استانبول تنها شهري در دنيا است كه نصف آن در اروپا و نصف ديگر در آسياست. امروزه گردشگران تور استانبول از سرتاسر جهان براي گذراندن تعطيلات خود به اين كشور سفر مي كنند و اوقات خوش و خاطره انگيزي را سپري مي كنند.

بازدید : 262
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شهر اصفهان با دارا بودن صدها اثر تاريخي و طبيعي و طبيعت بكر خود، ‏همه ساله پذيراي مسافران زيادي است؛ مسافراني كه خيلي از آنها، ‏مكان‌هاي ديدني شهر را مي‌شناسند اما بسياري از آن ها نيز به دنبال ‏زيباترين مكان‌هاي گردشگري شهر اصفهان هستند‎ . در اصفهان گردشگران مي توانند از معماري زيباي اسلامي، پل هاي سر ‏پوشيده، كاخ ها،مسجد ها و همچنين مناره هاي منحصر به فرد معروف ‏اصفهان ديدن نمايند‎.

اين امر باعث شده‌است كه در فرهنگ ايراني اصفهان، نصف جهان لقب ‏بگيرد و گردشگران داخلي و خارجي بسياري به سفر اصفهان ترغيب شوند. ‏ميدان نقش جهان در اصفهان يكي از بزرگترين ميدان‌هاي دنيا است و ‏نمونه برجسته‌اي از معماري ايراني-اسلامي است كه توسط يونسكو به ‏عنوان ميراث جهاني ثبت شده‌است‎.
از مكان هاي گردشگري كه مسافران در تور اصفهان مي توانند از آنها ديدن ‏نمايند ميتوان به موزه هاي اصفهان اشاره كرد. از جمله اين موزه ها ‏ميتوان به موزه هنرهاي معاصر اصفهان، موزه هنرهاي تزييني اصفهان، ‏موزه صنايع دستي و هنرهاي سنتي اصفهان. كاخ موزه چهل ستون، موزه ‏كليساي وانك، موزه تاريخ طبيعي، موزه علوم و فنون آموزش پرورش، موزه ‏آب، موزه شهدا، گنجينه سنگ نوشته هاي تخت فولاد و باغ موزه پروانه ها ‏اشاره نمود كه گردشگران زيادي در تور اصفهان از اين مكانها ديدن مي ‏نمايند‎.
براي انتخاب تور اصفهان از نظر آب و هوايي نيز مي توان اينگونه توضيح ‏داد كه ،آب و هواي اصفهان به طور كلي معتدل و خشك است و مقدار ‏بارش باران و برف نسبتاً كمي دارد. حداكثر درجه حرارت در تابستان ۴۰ ‏درجه سانتي گراد است كه تابستان هايي گرم و خشك را مي سازد‎.
در وبسايت لحظه آخر مي توانيد تورهاي اخير اصفهان كه توسط آژانس ‏هاي مختلف ارائه شده است را ملاحظه نمايد و هر گونه اطلاعاتي كه در ‏رابطه با تور اصفهان نياز داريد كسب نماييد‎.‎

بازدید : 218
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سفر به كشور هند بدون ترديد يكي از بهترين و به ياد ماندني ترين سفر هاي هر گردشگر تور هند خواهد بود. از زمان هاي دور نيز روايت است پس از بازديد از اين كشور افسانه اي همگان بر اين باور بودند كه هند كشوري شگفت انگيز است و تا مدت هاي زيادي از خاطرات سفر خود را به اين كشور براي همسايگان و آشنايان خود تعريف مي كردند. كشور هند سرزميني فوق العاده زيباست كه تلفيقي از مدرنيته و سنت در بافت شهري، نوع رفتار و برخورد مردمان، غذا و ... مي باشد. پايتخت اين كشور دهلي نو نام دارد كه جزو ده كشور پهناور دنيا و دومين كشور پرجمعيت جهان به شمار مي رود. اين كشور با توجه به قدمت چند صد ساله اي كه دارد از منابع غني و سرمايه هاي ملي خوبي برخوردار است اما آن طور كه بايد نتوانستند بهترين استفاده و استخراج را از اين كشور داشته باشند زيرا كه ساليان زيادي زير سلطه ي استعمارگر انگليس بودند. بخش هايي كه مي تواند براي گردشگران تور هند جذاب باشد اماكن تفريحي، مساجد و معابد متعددي مي باشد كه برخي از آن ها بسيار مجلل و با شكوه طراحي و ساخته شده اند ، همچنين خرج زيادي براي اين اماكن مقدس متقبل شده اند زيرا كه مردمان هند بسيار معتقد بر باورها و خدايان خود هستند و به مراسم ها و رسوم سنتي خود ارزش زيادي قائل هستند. تماشاي مردم هند در حين اجراي سنت ها هميشه و هميشه براي گردشگران تور هند جالب به نظر رسيده است. از بهترين و معروف ترين جاذبه هاي گردشگري كه به مسافران تور هند توصيه مي شود از آن ها ديدن كنند: تاج محل در آگرا، شهر مقدس واراناسي، معبد طلايي آمريتسار، شهر طلايي جايزالمر، قلعه سرخ، دروازه هند در بمبئي، مكا مسجد، قلعه آمر، سواحل گوآ ، پارك ملي پريار، غارهاي الورا، كاخ ميسور، معبد ماهابودي و ... را مي توان نام برد. هندوستان يك سرزمين كهن با آيين و فرهنگ هاي گوناگون و اصيل براي مسافرين تور هند مي باشد كه طي تسلط چند صد ساله پادشاهان ايراني بر اين كشور زبان رسمي كشورشان با زبان اصيل پارسي ادقام شده و كلمات پارسي زيادي در حين صحبت استفاده مي كنند. از ديگر ويژگي هاي اين كشور كه براي گردشگران تور هند جالب به نظر مي رسد اين است كه ساليانه بيش از 850 فيلم در صنعت فيلم سازي هندوستان ساخته و پخش مي شود و از توليد فيلم هاي هاليوود (سينماي معتبر آمريكا) نيز بيشتر است. به شما مسافرين عزيز توصيه مي كنيم با تور هند همراه شويد و از تماشاي اين كشور افسانه اي لذت ببريد.

بازدید : 198
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امروزه براي رفاه حال گردشگران تورهاي متفاوتي ارائه مي شود كه يكي از اين تورها تور لوكس است. تور لوكس، توري غير معمولي است كه با تورهاي نرمال متفاوت است. تور لوكس كه توري با تشريفات ويژه مي باشد براي مسافراني كه قصد سفر ماه عسل دارند بسيار مناسب است. برخي از توريست ها فقط به فكر برنامه ريزي براي سفر هستند اما توريست هاي با تجربه قبل از برنامه ريزي براي سفر به نكات مهم تري از قبيل قدمت آژانس مسافرتي، نوع پرواز، هتل، تعداد شب هاي اقامت در هتل، تعداد وعده غذايي و مسائل مهم ديگر توجه مي كنند چون انتخاب يك تور كه امكانات تام دارد و اكثر هزينه ها را پشتيباني مي كند براي گردشگران به صرفه تر است و توريست ها مي توانند براي بازديد مكان هاي مختلف نهايت استفاده را از زمان خود ببرند و سفر خوبي را تجربه كنند. آژانس هاي هواپيمايي كه مسافران را با عجله از مكاني به مكان ديگر نمي برند اين امكان را به گردشگران مي دهند كه بتوانند مكان هاي بيشتري را بشناسند و از سفر خود لذت بيشتري ببرند.
هم اكنون رقابت شديدي بين آژانس هاي هواپيمايي وجود دارد و آن ها سعي دارند تا با قيمت پايين تري نسبت به رقيبان، خدمات و كيفيت مطلوب تري را ارائه دهند، به همين منظور اين دفاتر به حوزه تورهاي چارتري ورود مي كنند. تور لوكس لحظه آخري كيفيت و همچنين رضايت مسافران را در اولويت قرار داده و در همين راستا موارد مهمي از قبيل خط هوايي مناسب، هتل هاي با كيفيت و مجهز و برنامه ريزي جامع در زمينه گشت هاي پر تعداد را براي تور لوكس خود در نظر گرفته است. تور لوكس لحظه آخري توري عالي و بي نقص است كه مسافران و گردشگران مي توانند با آرامش و امنيت خاطر سفري خاطره انگيز را پيش رو داشته باشند.تو

بازدید : 206
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كشور تركيه مهد فرهنگ و پايتخت تمدن و نقطه ي اتصال دو قاره ي آسيا و اروپا است. تور تركيه همواره در اين كشور در جريان است. از آغاز تاريخ، سرزمين آناتولي جزو سرزمين هاي اوليه بوده كه مهاجرت اقوام مختلف به آن انجام مي شده است.
تركيه پر از مقصدهاي گردشگري براي توريست هاي دنيا است.به همين جهت است كه گردشگران زيادي سالانه تور تركيه را براي سفر خود انتخاب مي كنند. از گنبد و مناره هاي استانبول گرفته تا ويرانه هاي رومي در كرانه هاي غربي و جنوبي، از سواحل آنتاليا و گردشگاه هاي مديترانه اي تا كوه هاي مه آلود درياي سياه شرقي.
كشتي هاي مسافربري به تمامي نقاط مختلف تركيه مي روند. مسافران اين كشتي هاي كروز مسافري مي توانند از بنادر و مراكز شهرهاي استانبول، ازمير و كوش آداسي ديدن كنند. كشتي هايي كه بين قبرس شمالي و مرسين و بين بودروم و مارماريس و جزاير يونان حركت مي كنند، گزينه هاي ديگري براي وارد شدن به سرزمين تركيه و تور تركيه هستند.
تركيه با آب هاي آزاد و كوه هاي بلند احاطه شده است. اين كشور داراي زيبايي هاي طبيعي فوق العاده اي است. تركيه داراي شرايط آب و هوايي مختلفي از آب و هواي قاره اي تا مديترانه اي و اقيانوسي مي باشد.
چيزي كه تركيه را به يك كشور چهار فصل تبديل مي كند آب و هواي متفاوت آن است كه در مناطق شمال تركيه آب و هواي اقيانوسي و در جنوب آن آب و هواي مديترانه اي و معتدل حاكم مي باشد.
شما در تمامي طول سال مي توانيد تركيه را براي سفر خود انتخاب كنيد زيرا مناطق جنوبي در ماه هاي تابستان در بين گردشگران بسيار محبوب هستند و مناطق مركزي و شمالي بيشتر در ماه هاي زمستان توسط گردشگران بازديد مي شوند و داراي امكانات توريستي مي باشن

بازدید : 208
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كشور سنگاپور كوچكترين كشور جنوب شرقي آسيا مي باشد كه هر ساله تعداد زيادي از گردشگران تور سنگاپور را ميزباني مي كند. سنگاپور كشوري متمول و توانگر به حساب مي آيد و در بين كشورهاي آسيايي كشوري گران محسوب مي شود. كشور سنگاپور با كشورهاي اندونزي و مالزي مرز مشترك دارد. مساحت كلي اين كشور در حدود 720 كيلومتر بوده و جمعيت آن طبق سرشماري هاي انجام گرفته، تقريبا 5 ميليون نفر تخمين زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول اين كشور دلار سنگاپور بوده و حكومت آن از نوع جمهوري مي باشد. زبان هاي رسمي اين كشور مالايي، انگليسي، تاميل و چيني است و اين مسئله سببب شده كه بسياري از تابلوهاي مهم شهر به هر 4 زبان نوشته شوند. در نظام آموزشي اين كشور زبان انگليسي هم زمان با زبان مادري به دانش آموزان آموزش داده مي شود. مردم كشور سنگاپور از چند شريعت مختلف تبعيت مي كنند كه حدود 44 درصد آن ها پيرو آيين هاي تائو و بودايي، حدود 18 درصد پيرو دين مسيحيت، حدود 14 درصد مسلمان، حدود 5 درصد هندو هستند و بقيه اديان ديگر را تبعيت مي كنند. بخش عظيمي از درآمد اين كشور توسط صنعت گردشگري تامين مي شود. اين كشور به دليل دارا بودن جاذبه هاي طبيعي بي نظير و سيستم حمل و نقل كارا، نزد جهانگردان محبوبيت خاصي دارد و سالانه تعداد بي شماري توريست هاي تور سنگاپور براي بازديد اين كشور زيبا به آن سفر مي كنند. جزيره سنتوزا و محله اورچارد رود كه مركز خريدهاي بزرگ، باغ پرندگان جورونگ، باغ وحش سنگاپور را در دل خود جاي داده است نزد توريست هاي تور سنگاپور از محبوبيت خاصي برخوردار است. يكي از مكان هاي ديدني بسيار جذاب براي توريست هاي تور سنگاپور، هتل "مارينا بي سندز" است كه به صورت يك كشتي روي سه ساختمان مرتفع ساخته شده و استخري دارد كه شنا كردن در آن بسيار هيجان انگيز مي باشد. همچنين پارك "يونيورسال استوديو" از ديگر نقاط گردشگري پر طرفدار سنگاپور است.

بازدید : 206
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باتومي شهري بندري بر كرانه درياي سياه و در كشور گرجستان است و در جنوب غربي گرجستان و در ساحل درياي سياه واقع شده است و از طريق اين بندر ارتباطات تجاري و مسافرتي خود را با قاره اروپا وديگر قاره ها انجام مي دهد.باتومي را مي توان يكي از زيباترين و توريست پذيرترين بنادر و شهر هاي قفقاز ناميد.
دولت گرجستان در سال هاي اخير با برنامه ريزي هاي توريستي عالي شهر باتومي را با تمام زيبايي هاي اين شهر به دنيا معرفي كرده است.خصوصا تور باتومي طرفداران زيادي را در بين مسافران ايراني به دست آورده است.يكي از پرطرفداراترين جاذبه هاي تور باتومي ساحل دريا و بلوار اصلي شهر مي باشد.
از ديگر جاذبه هاي گردشگري باتومي كه گردشگران را ترغيب مي كند كه تور باتومي را براي سفر خود انتخاب كنند مي توان به قلعه باستاني گونيو آپاپساروس، ز Makhuntseti ، باغ گياه شناسي، پارك دلفينها، آكواريوم باتومي ، مسجد قديمي ، كليساهاي ارتودكس و ارمني و كاتوليك، پارك آبي، پارك ۶ مي و درياچه نوريگلي Nurigeli اشاره كرد.
براي انتخاب سفر باتومي از نظر آب و هوايي بايد بدانيد كه آب و هواي باتومي به شدت تحت تاثير جريانهاي هوايي درياي سياه است، در نتيجه بارش عمده باران در اكثر فصول سال امري عادي است. آب و هوا در باتومي جنب قاره اي است ،اين بارش عمده باتومي را به مرطوب ترين شهر گرجستان تبديل كرده است. متوسط دماي هوا در باتومي ۱۴ درجه سانتيگراد(57درجه فا) است. سردترين ماه سال در باتومي ژانويه با دماي متوسط ۷ درجه سانتيگراد و اوت گرمترين ماه با دماي متوسط ۲۲ درجه سانتيگراد است. كمترين و بيشترين دماي ثبت شده در باتومي به ترتيب -۶ و ۴۰ درجه سانتيگراد است. بارش متوسط سالانه باتومي ۲۷۱۸ ميلي‌متر و مرطوب ترين ماه سال سپتامبر با بارش ۳۳۵ ميلي‌متر است.تو

بازدید : 146
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تفليس، پايتخت كشور گرجستان است كه دو سه سالي است ،تور تفليس به جمع تورهاي مورد علاقه ايرانيان براي مسافرت خارجي تبديل شده است. تفليس در 120 كيلومتري رشته كوه قفقاز بزرگ و 250 كيلومتري درياي سياه قرار دارد.
تفليس در دو طرف ساحل رود كر در درون دره‌اي گسترده‌ است. اين رود كه از كوه هاي كردستان تركيه سرچشمه مي‌گيرد به طول 36 كيلومتر در شهر جاري است. از لحاظ آب و هوايي بايد به مسافران تور تفليس گفت كه آب و هواي تفليس تقريبا جنب قاره اي است و آب و هواي شهر تحت تاثير دو هواي خشك از شرق وهواي مرطوب جنب قاره اي از غرب قرار دارد.
از جاذبه هاي گردشگري تور تفليس كه سفر تفليس را ميان گردشگران تور تفليس پر طرفدار مي كند مي توان به ميدان آزادي و خيابان روستاويلي، آتشكده تفليس، درياچه ليسي و حمام هاي سولفور اشاره كرد. تفليس داراي فرودگاهي است كه در 18 كيلومتري اين شهر واقع شده است و در سال 2010 به عنوان فرودگاه برتر در اروپاي شرقي، كشورهاي هم سود و خاورميانه معرفي شد.
در داخل شهر هم مسافران تور تفليس مي توانند از اتوبوس، تاكسي و مترو استفاده كنند. اطلاعات راجع به نام ايستگاه ها روي شيشه هاي اتوبوس نوشته شده است. مسير انتقال لوله نفت از درياي خزر به اروپا از شهر تفليس عبور كرده است و از اين نظر هنوز نقش سنتي ترانزيتي بين شرق و غرب را اجرا مي نمايد. با توجه به موقعيت جغرافيايي اين شهر سال هاي زيادي زير سلطه ي حكومت ها و امپراطوري هاي متعددي قرار گرفته است و از اين رو سنت و آداب و رسوم آن ها از تمدن هاي غربي و شرقي الهام زيادي گرفته است كه اين تنوع را شما گردشگران عزيز تور تفليس به خوبي در تمام سطح شهر از فرهنگ مردم تا معماري سازه ها مي نوانيد احساس كنيد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 8047
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه